Yoga Zone

O zajęciach

Zajęcia Yoga Zone to zajęcia, która składają się na kilka grup. Są świetne i wyjątkowe bo…

Vinyasa Joga – vinyasa oznacza ruch połączony z oddechem. Na zajęciach bazujemy na mocno rozgrzewającym oddechu ujjayi wykonując płynnie sekwencje asan począwszy od prostych do bardziej zaawansowanych. Integracja oddechu i ruchu jest swoistą formą medytacji i wyciszenia, ale także budowania siły fizycznej, równowagi oraz zwiększania elastyczności ciała.

Joga Deep Streching –  zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki, aby przygotować ciało do głębokiego rozciągania partii, które poprzez codzienny tryb są szczególnie spięte, sztywne czy zablokowane. Dłuższe zatrzymanie się w pozycji daje naszemu ciału czas na relax i pełne otwarcie.

Hatha Joga – praktyka polegająca na bardzo łagodnym wprowadzeniu ciała w asany oraz skupieniu na prawidłowym oddechu. Jest bardzo spokojną formą pracy z ciałem, która pozwala na pełne skupienie się na własnym wnętrzu i wyciszenie umysłu.

Joga wg. metody B.K.S. Iyengara – Bellur Krishnamachar Sundararaja Iyengar urodził się w1918 r. w wiosce Bellur na południu Indii i jest jednym z najwybitniejszych autorytetów w świecie jogi. Stworzył własną metodę, która polega na bardzo dokładnym ustawianiu ciała w asanach przy użyciu różnorodnych pomocy (klocki, paski, koce, wałki, liny etc.) Dzięki temu ta formy praktyki jest dostępna dla ludzi w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Zalecana również dla osób, które doświadczyły w swoim życiu różnych kontuzji lub przeciążeń.

Joga Friday Chill – zajęcia skierowane do wszystkich, którzy chcą zrzucić ciężar całego tygodnia, wyciszyć umysł, rozluźnić ciało oraz odzyskać i zrównoważyć  swoją energię. Zajęcia składają się z 3 części: pierwszej (flow) opartej na płynnej sekwencji asan, drugiej obejmującej asany rozciągające i rozluźniające napięcia w ciele oraz trzeciej – głębokim relaxie.

AIR YOGA (joga na hamakach) – to piękna forma pracy z ciałem z użyciem chusty/hamaka, będącej połączeniem pozycji jogi, tańca i fitnessu oraz stretchingu.Pierwsze ćwiczenia polegają na oswojeniu się z unoszeniem ciała na wysokości.  Air joga doskonale odciąża stawy i kręgosłup. W zależności od poziomu zaawansowania  ćwiczenia wykonuje się na początku przy kontakcie z podłogą, a dopiero w dalszej części w oderwaniu od niej lub na pełnym podwieszeniu ciała. 

YOGA WHEEL (joga na kole) – zajęcia odbywają się przy użyciu specjalnego koła do jogi o średnicy 32 cm i szerokości 13 cm.  Praktyka jogi na kole idealnie wzmacnia całe ciało i kształtuje w sposób wyjątkowy poczucie równowagi. Doskonale rozciąga kręgosłup, barki,ramiona i nogi.

Typy Zajęć
  • Vinyasa Joga
  • Joga Deep Streching
  • Joga Friday Chill